App & Account

Hoe kan ik een account aanmaken?

Klik hier om een (nieuw) account aan te maken. Er verschijnt een formulier waarop je jouw gegevens kunt invullen. Klik na het invullen op de button 'Account aanmaken', et voila! Je ontvangt vervolgens een e-mail ter bevestiging.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Ga naar 'Account' rechts boven in het scherm, dan kun je klikken op ‘Wachtwoord vergeten’. Voer jouw e-mailadres in en volg de stappen.

Lukt het niet? Bestel eenmalig als gast door niet in te loggen of neem contact op met onze klantenservice. Dan resetten wij jouw wachtwoord voor je. .

Waar kan ik de Studio Anneloes App downloaden?

De Studio Anneloes app is te downloaden voor iOS in de  App Store en voor Android in de Google Play Store.

Is de Studio Anneloes app gratis te downloaden?

De Studio Anneloes app is gratis te downloaden en te gebruiken.

Wat zijn de voordelen van de Studio Anneloes app tov de website?

    Bij gebruik van de app profiteer je van de volgende voordelen: 

  • Krijg als eerste toegang tot onze nieuwste collecties én exclusief toegang tot geselecteerde app-only items. 
  • Ontvang gepersonaliseerde aanbevelingen op basis van je shop- en zoekgedrag.
  • Blijf altijd up-to-date van je bestelstatus, retouren en nieuwste items. 
  • Bewaar items op je wishlist en plaats je bestelling wanneer jij dat wilt. 
  • Krijg op geo-locatie niveau inzicht in de winkelvoorraad van de winkel(s) bij jou in de buurt.


Hoe kan ik mijn notificaties voor de app inschakelen? Als je de app hebt gedownload en voor de eerste keer opent, wordt gevraagd of we je notificaties mogen sturen. Als je notificaties inschakelt, blijf je altijd als eerste op de hoogte van alle updates rondom Studio Anneloes en je bestellingen.  Wil je de instellingen voor app-notificaties op een later moment aanpassen? Ga dan naar de instellingen van je telefoon en zoek hier de Studio Anneloes app op.  Klik op de Studio Anneloes app en schakel notificaties en meldingen naar wens in of uit.

Hoe laat krijg ik early access tot de nieuwe collectie via de app? In de app is elke woensdag de nieuwe collectie om 6:00 beschikbaar. Op de website gaan deze items pas om 12:00 live. Via de app shop je dus al 6 uur eerder!

Het lukt met iOS niet om in te loggen of af te rekenen in de app. Het is mogelijk dat je een optie tot het verminderen van beweging aan hebt staan op de telefoon. Dit kan zorgen voor problemen bij het inloggen of afrekenen in de app. Het doorlopen van onderstaande stappen zou dit probleem kunnen verhelpen:

1. Sluit de app af
2. Ga naar instellingen
3. Ga naar toegankelijkheid
4. Ga naar beweging
5. Bovenaan het scherm staat ‘Verminder beweging’. Zet dit uit.
6. Sluit de Studio Anneloes app volledig af. (Dit kun je doen door te dubbelklikken op de homeknop of door omhoog te swipen om de app op de achtergrond af te sluiten.)
7. Start de app opnieuw op. Het probleem zou nu verholpen moeten zijn.


Jouw vraag hier niet beantwoord?
Bekijk al onze veelgestelde vragen of neem contact op met onze klantenservice.
+31 (0)20 - 3700659