Als je vraag hier niet bij staat kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice via info@modesnoepjes.nl

Algemeen

Wat is jullie beleid met betrekking tot privacy?
De privacy van onze klanten hebben wij zeer hoog in het vaandel staan. Voor meer informatie over privacy verwijzen wij je door naar de Privacy Policy pagina.

Wat zijn de algemene voorwaarden?
Voor meer informatie over de algemene voorwaarden verwijzen wij je door naar de Algemene Voorwaarden pagina.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Als je klachten hebt over onze service of producten kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@modesnoepjes.nl. We zullen je klacht binnen 3 werkdagen behandelen. De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • Beschadiging door opzet, of door nalatigheid
  • Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
  • Normale slijtage
  • Beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing en/of wasinstructies

Bestellen

Ik bestel voor het eerst. Hoe gaat dat, bestellen bij Modesnoepjes.nl?

  1. Producten selecteren
    • Met de verschillende zoekopties van Modesnoepjes.nl kun je gemakkelijk onze collecties doorzoeken. Je kunt op iedere pagina aangeven naar welk artikel je op zoek bent, in welke maat en in welke kleur.
    • Door op een artikel naar keuze te klikken krijg je meer informatie over het product en styling tips die je helpen de juiste keuzes te maken.
    • Heb je een keuze gemaakt? Klik dan op ‘In Winkelwagen' om het desbetreffende artikel toe te voegen aan je Winkelwagen. Je kunt er dan voor kiezen om direct af te rekenen of om nog even verder te winkelen. Je kunt als je verder winkelt ieder moment rechtsboven op de pagina op ‘Mijn winkelwagen’ klikken om te kijken wat er in je winkelwagen zit en eventueel de bestelling afronden. Als je toch niet zeker bent over een bepaald artikel kun je artikelen ook altijd weer uit je winkelwagen halen door op het kruisje bij het desbetreffende product te klikken.
  2. Login of maak een account aan
    • Heb je al eerder iets gekocht bij Modesnoepjes.nl en heb je toen een account aangemaakt? Dan kun je met je persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord direct inloggen. We hebben je deze gegevens dan per mail al eens toegestuurd.
    • Is dit je eerste bezoek aan Modesnoepjes.nl? Dan kun je er zelf voor kiezen of je wel of geen account aanmaakt. Dat is geheel vrijblijvend !
  3. Kies een betalingsmethode
    • Als je een kortingscode hebt kun je bij dit onderdeel deze code invoeren. Wij berekenen dan automatisch de totaalprijs voor je.
    • Wij bieden verschillende opties van betalen. Voor meer informatie over deze opties kun je op de Betalen pagina kijken. Je kunt tijdens je bestelling altijd zelf aangeven welke betalingsmethode je wilt gebruiken..
  4. Bestelling afronden
    • Tenslotte krijg je een overzicht van je bestelling te zien. Hier kun je controleren of alle informatie klopt.
    • Klik op ‘bestelling afronden’ als alle gegevens juist zijn.

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
Zodra je bestelling is geplaatst wordt deze verzendklaar gemaakt en is annuleren niet meer mogelijk. De artikelen zitten dan al in het leveringstraject. Je kunt het product na ontvangst kosteloos terugsturen. Log hiervoor in op je account en volg de instructies op de website. Wij zullen het aankoopbedrag z.s.m. dan op je rekening terugstorten.

Wat is de status van mijn bestelling?
Als je op www.modesnoepjes.nl een bestelling plaatst en je hebt je e-mailadres doorgegeven, dan ontvang je direct een orderbevestiging via e-mail. Hierin staat je klantnummer en vind je uiteraard een overzicht van jouw bestelling. Als je bestelling klaar staat voor verzending ontvang je een e-mail met jouw persoonlijke track & trace code van TNT.nl. Je kunt het verzendtraject van je bestelling volgen via de website van TNT.nl.

Hoe weet ik of de bestelling gelukt is en de artikelen geleverd zullen worden?
Nadat de bestelling bij ons is gedaan zullen wij deze bestelling per e-mail bevestigen.

Wat is de levertijd van de bestelde producten?
Wij streven ernaar om alle bestellingen die voor 16.00 uur geplaatst zijn de volgende werkdag af te leveren. Bestellingen die op vrijdag na 16.00 uur, op zaterdag of op zondag gedaan zijn worden in de meeste gevallen op dinsdag afgeleverd. Indien een of meerdere producten niet bij ons op voorraad zijn zal de bestelling naar jou verstuurd worden zodra alle producten bij ons binnengekomen zijn. Maar dit komt slechts zelden voor omdat onze webshop een accurate voorraad bijhoudt. De kans dat je een artikel bestelt dat niet echt op voorraad is, is daarom zeer klein.
Ook wij zijn echter afhankelijk van de TNT.nl bezorgdienst. Het is mogelijk dat het pakket wat vertraging heeft. Dit ligt buiten onze macht.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als de bestelling geleverd wordt?
Wanneer je niet thuis bent, op dinsdag t/m vrijdag, wordt het pakket standaard bij je buren aangeboden. Als het pakket ook bij je buren niet afgeleverd kan worden, biedt Post.nl het nogmaals aan. Wanneer het pakket voor de tweede maal niet kan worden afgeleverd, krijg je een kennisgeving van TNT.nl, waarop vermeld staat waar jij jouw pakket dan zelf af kunt halen.

Kan ik de bestelling ook bij een ander of op mijn werk laten bezorgen?
Ja, dat is zeker mogelijk. Tijdens het bestellen kun je aangeven op welk adres je het artikel wilt laten bezorgen. Zo is het ook leuk om een vriend of vriendin met een origineel artikel te verrassen.

Maken jullie de artikelen zelf?
Nee, maar wij hebben exclusieve contracten met Nederlandse merken die alles in eigen huis ontwerpen en die ook  het gehele productieproces zelf onder controle hebben, van stofaankoop tot patronen maken en uiteindelijk productie in een eigen naaiatelier in Europa.             

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Als je klikt op inloggen zie je een link met “wachtwoord vergeten”. Als je hier op klikt en je e-mailadres invoert zul je een nieuw wachtwoord ontvangen via de e-mail. Uiteraard kun je je wachtwoord weer wijzigen via “wachtwoord wijzigen”.

Kan een artikel nadat ik mijn bestelling heb geplaatst toch uitverkocht zijn?
Ondanks dat wij op onze website 24 uur per dag zeer accuraat alle voorraad van alle artikelen bijhouden en een artikel niet meer tonen zodra het niet direct leverbaar is, is het in een uitzonderlijk geval mogelijk dat een artikel toch niet leverbaar is omdat b.v. bij het verzendklaar maken blijkt dat het niet aan al onze kwaliteitseisen voldoet. In dat geval gaan we het je vanzelfspreken ook niet opsturen. Wij doen er echter alles aan om dit soort situaties te voorkomen.

Betalen

Hoe kan ik betalen?
Wij bieden verschillende betalingsmethoden. Je kunt bij je bestelling aangeven van welke methode je gebruik wenst te maken.

Hoe werkt betalen via iDEAL?
Met iDEAL kun je betalen via je eigen bank. Je rekent dan af binnen jouw vertrouwde internetbankieromgeving. Dit is vertrouwd, veilig en gemakkelijk. Je kunt direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je hiervoor hoeft aan te melden. Zo werkt het:
Wanneer je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of Triodos Bank, dan kun je gebruik maken van iDEAL.
Je plaatst je bestelling in je winkelwage. Je kunt vervolgens kiezen om te betalen met iDEAL.
Je wordt doorgeleid naar jouw eigen internetbankieromgeving, waar je betaling klaarstaat. Vul de ontbrekende gegevens in en doe een betaling.
Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven. Modesnoepjes.nl krijgt dan bericht dat de bestelling is betaald.
Je ontvangt via e-mail een bevestiging van je bestelling.
LET OP! Vergeet niet na het betalen je bestelling op onze site af te ronden!

Hoe werkt betalen via PayPal?
Je kunt gemakkelijk een gratis PayPal account openen op de PayPal website. Om te betalen koppel je je bankpas of creditkaart aan je PayPal account. Je hoeft geen geld op je PayPal account te zetten, want de betaling wordt direct geincasseerd via je bankpas of creditkaart. Er zijn geen extra kosten verbonden aan het gebruik van PayPal als betalingsmethode.

Hoe werkt betalen via creditkaart?
Wij accepteren Mastercard en Visa. Je voert je creditkaart gegevens in via een veilige SSL server welke herkent kan worden aan de sleutel aan de bovenkant van de pagina. Wij zullen je bestelling leveren zodra het creditkaartbedrijf de betaling heeft goedgekeurd. Er zijn geen extra kosten verbonden aan het gebruik van deze betalingsmethode. Je betaalt alleen de kosten voor het gebruik van je creditkaart welke door je creditkaartbedrijf zijn opgesteld.


Retourneren

Hoe kan ik een artikel retourneren?
Klik hier voor instructies hoe een artikel te retouneren.

Kan ik mijn artikel ruilen?
Wil je een artikel omruilen voor een ander artikel, volg dan de retourinstructies om het artikel dat je niet wilt behouden te retourneren. Bestel vervolgens het nieuwe artikel op www.modesnoepjes.nl.

Ik heb een defect artikel ontvangen, wat moet ik doen?
Modesnoepjes.nl heeft de kwaliteit van haar producten hoog in het vaandel staan. Toch kan het voorkomen dat je een artikel ontvangt dat niet perfect is. Je kunt dan contact opnemen met onze klantenservice via info@modesnoepjes.nl. Voor een snelle afhandeling vragen we je de afleverbon en artikelgegevens bij de hand te houden.Uiteraard is het retourzenden van een defect artikel geheel kostenloos.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »