Interview Anneloes

  • Geplaatst op

Elke vrouw, of ze nou een peer, appel of zandloper figuur heeft, moet als ze met een Studio Anneloes outfit aan in de spiegel kijkt, zichzelf een lekker ding vinden! Dit is onze gouden regel. Daarom geven wij heel veel aandacht aan onze pasvorm en passen wij eerst alles zelf door voordat iets in productie gaat.

Een interview met Anneloes van der Heijden, oprichtster van Studio Anneloes

Zeven jaar geleden is Anneloes van der Heijden, getrouwd en moeder van 2 jonge kinderen, voor zichzelf begonnen na vele jaren voor diverse Nederlandse modemerken te hebben gewerkt. Het concept, wat tot op de dag van vandaag nog staat als een huis, is simpel: het wekelijks aanbieden van draagbare actuele mode items voor de vrouw die midden in het actieve leven staat met een goede Hollandse pasvorm.

 

Juiste pasvorm voor elke vrouw

Als we aan Anneloes vragen wat haar kleding zo bijzonder maakt antwoordt ze altijd : “elke vrouw, of ze nou een peer, appel of zandloper figuur heeft, moet als ze met een Studio Anneloes outfit aan in de spiegel kijkt, zichzelf een lekker ding vinden! Dit is onze gouden regel. Daarom geven wij heel veel aandacht aan onze pasvorm en passen wij eerst alles zelf door voordat iets in productie gaat“.

 

De meest actuele modetrends

Een ander uniek punt van Studio Anneloes is dat er elke week nieuwe mode items aangeboden worden, zodat er nooit een modetrend gemist hoeft te worden. Dit is mogelijk omdat bij Studio Anneloes alles in eigen beheer wordt gedaan, van styling en selectie van de stoffen tot productie, logistiek en uiteindelijk verkoop. Omdat de productie in Europa plaats vindt, zijn de levertijden heel snel of kan er zelfs meestal uit voorraad geleverd worden.

 

Kleding die aan de behoefte van de klant voldoet

Anneloes: “We werken met een klein team waardoor de lijnen kort zijn. Heel belangrijk is ook het dagelijkse contact met onze klanten. In onze showroom in het World Fashion Centre spreken we elke dag klanten die bij ons langskomen om de nieuwste items in te kopen voor hun winkels. Zij geven ons waardevolle informatie over hun modebehoeftes. Daar kunnen wij dan heel snel op in spelen”.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »